Wij nodigen je van harte uit voor de werkconferentie: Samen zijn wij school

Het campagnejaar 'Samen zijn wij school' zit er bijna op. We sluiten af met een werkconferentie op 13 juni, waarbij ook minister Slob en prinses Laurentien aanwezig zijn. Wil je meedenken over een goede relatie en samenwerking tussen school en ouders en geïnspireerd worden door anderen? Meld je dan aan!
Aanmelden kan via informatie@samenzijnwijschool.nl.
Wacht niet te lang, want vol=vol.

De campagne ‘Samen zijn wij school’ is aan het begin van dit schooljaar van start gegaan om een impuls te geven aan de relatie en samenwerking tussen ouders en scholen. In het afgelopen jaar zijn diverse activiteiten georganiseerd en mooie praktijkvoorbeelden en tips verzameld rondom dit thema.

Op 13 juni vindt de werkconferentie Samen zijn wij school plaats. Iedereen die mee wil denken over de goede relatie tussen leerlingen, ouders en school  is van harte uitgenodigd! Tijdens de conferentie worden de successen van het eerste campagnejaar gevierd en wordt teruggeblikt. Deelnemers gaan daarnaast – via een debat en activerende werkvorm – samen aan de slag om verder invulling te geven aan het thema ‘Samen zijn wij school’. Hierbij is veel ruimte voor eigen vragen en wensen.
Ook minister Slob zal hierbij aanwezig zijn.

Bekijk het programma en de uitnodiging

Veel ouders, scholen en organisaties onderschrijven de campagne 'Samen zijn wij school'. Doe je ook mee aan de beweging?
Onderschrijf dan ook de campagne.