Wat kan je als school doen om de campagne Samen zijn wij school te steunen?

Als school kan je:

• de oproep onderschrijven, waarbij je ook je logo mag plaatsen.
  • je onderschrijving delen op Facebook en Twitter. De link hiervoor krijg je na je onderschrijving.
  • je goede ervaring delen op de website van Szws (vermeld daarbij de naam van je school zodat anderen je kunnen vinden als ze iets willen weten)
  • een tip delen op de website van Szws (zonder naam van je school > we delen hier onze wijsheid met elkaar)
  • de uitgangspunten van de campagne opnemen in je Strategisch Beleidsplan of Schoolplan
  • de uitgangspunten van Szws bespreken in het directie- of teamoverleg
  • de uitgangspunten tot een blijvend aandachtspunt van de leraren maken
  • de uitgangspunten vermelden op je website of in de nieuwsbrief en daarbij het logo van Szws en het animatiefilmpje benutten
  • met nieuwe ouders bespreken dat je vanuit deze uitgangspunten met elkaar wilt samenwerken
  • tijdens ouderbijeenkomsten de campagne benutten om een gesprek over goede samenwerking op gang te brengen.
  • contact met ons opnemen als je wilt dat we met je meedenken over een Samen zijn wij school-bijeenkomst op jouw school

Download de persmap voor leuke afbeeldingen en het Samen zijn wij school logo.